Some of the data collected by this provider is for the purposes of personalization and measuring advertising effectiveness.
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Some of the data collected by this provider is for the purposes of personalization and measuring advertising effectiveness.
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Platba za kliknutí neboli PPC (pay per click) patří mezi nástroje internetové reklamy. Výhodou tohoto systému je, že neplatíte za zobrazení reklamy, ale platíte až ve chvíli, kdy na reklamu někdo klikl. Díky moderním nástrojům Google Ads (dříve AdWords), Seznam Sklik, Facebook Ads, LinkedIn ads pro vás můžeme tvořit a spravovat online reklamní kampaně.
Zviditelnit vás můžeme jak pomocí textových inzerátů, tak za pomoci bannerů (které sami tvoříme v grafickém studiu) a videí. Kampaně cílíme na relevantní publikum, tedy na lidi, u kterých je největší šance, že u vás provedou konverzi (např. odeslání poptávkového formuláře nebo objednávky). Nastavujeme také remarketing – cílení reklamy na návštěvníky, kteří už jednou navštívili váš web/e-shop nebo na ty, kteří opustili nákupní košík a ještě nedokončili objednávku.
Samozřejmostí je zasílání podrobných reportů z marketingových kampaní každý měsíc.
Tato kampaň cílí na lidi, kteří už většinou vědí co hledají a do vyhledávače zadávají konkrétní klíčová slova. Vaše reklamy se mohou zobrazit nad i pod neplacenými výsledky vyhledávání a poznáte je podle štítku s nápisem "Reklama". Současně se reklama může zobrazit i v Partnerských webech jednotlivých vyhledávačů.
Pomocí rozsáhlých obsahových sítí jednotlivých PPC systémů je možné zasáhnout širokou škálu uživatelů, kteří o vás nikdy neslyšeli. Pokud uvádíte novou službu nebo produkt na trh, tak bannerová kampaň je pro vás tou ideální volbou. Reklama se může zobrazit na webových stránkách, YouTube nebo v mobilních aplikacích.
V případě, že chcete oslovit návštěvníky, kteří již navštívili váš web/e-shop nebo opustili nákupní košík, tak pro vás vytvoříme remarketingové kampaně. Ty budou zákazníkovi službu nebo produkt stále připomínat a je tak větší šance, že dokončí nákup na vašem webu nebo e-shopu. Do banneru můžeme přidat klidně slevový kód, který upoutá velkou pozornost a zvýší tak šanci, že uživatel na webu nakoupí nebo dokončí konverzi.
Chcete být vidět v obsahové síti Googlu, Seznamu či na YouTube? Bannery tvoříme tak, aby splnili očekávání uživatelů a byly vždy efektivní dle daného cíle. Můžeme je použít pro akviziční či remarketingové kampaně.
Produktové kampaně (PLA) jsou vysoce konverzním kanálem a fungují pouze pro e-shopy. Spolu se zbožovými srovnávači nabízí efektivní možnost, jak získat e-shopu nové objednávky za co možná nejnižší náklady. Jednotlivé reklamy se zobrazují automaticky na stránce vyhledávače v podobě fotky, popisu a ceny produktu.
Na základě produktových inzerátů lze vytvořit i dynamický remarketing (DRTG), který zobrazuje návštěvníkům vašeho e-shopu zboží, které si u vás již prohlíželi. Když si například někdo prohlížel 4 typy televizních obrazovek, tak to systém sám rozpozná a zobrazí danému uživateli bannerovou reklamu, která bude obsahovat dané typy obrazovek. Tato forma reklamy bývá vysoce výkonná.
Videoreklama je moderní a převratný způsob propagace, jak oslovit nové zákazníky na trhu. Reklama se může zobrazit na YouTube a na webech či v aplikacích jednotlivých partnerů pro video. Výhodou tohoto typu kampaně je, že si můžete vybrat cenovou strategii. Můžete platit buď za zobrazení každé reklamy nebo můžete platit za to, když divák zhlédne 30 sekund videa nebo ho zhlédne celé, pokud je kratší než 30 sekund. Výkonnou formou jsou také 6 sekundové reklamy, které nelze přeskočit.
V každém nástroji platíte pouze v případě, až když na vaši reklamu někdo klikne. Neplatíte tedy vůbec za zobrazení reklamy, což je velkou výhodou. Cena za proklik se většinou pohybuje kolem pár korun. Někdy to ale může být i v řádek desítek korun a ve výjimečných případech i sta korun např. na slovo "levná půjčka". Zde vždy záleží na konkurenčním prostředí.
Denní nebo měsíční rozpočet závisí jen na vás. Některé velké e-shopy investují několik desítek tisíc korun měsíčně, zatímco malým webům s jednou službou stačí pár tisíc korun za měsíc.
Pokud si chcete PPC reklamu pouze vyzkoušet a zjistit, co vám může přinést, tak vám v rámci podpory a rozjezdu vašich marketingových aktivit pomůžeme získat poukaz na 8 500 Kč kreditu v nejrozšířenějším reklamním nástroji Google Ads.
Jsme certifikovaný Google Partner – ověřená společnost, která službu Google Ads dobře zná a umí s ní pracovat.
Naši kolegové splnili opravdu náročné testování v oblasti systému Google Ads a získali tak odborný certifikát neboli označení pro opravdové profesionály.
Svěřte nám svou kampaň a přesvědčte se sami. Stejně, jako řada našich dosavadních zákazníků.
Nevíte ještě, co jsou PPC kampaně? Nebo již to víte, ale neumíte je nastavit? Nebo je umíte nastavit, ale už je neumíte vyhodnocovat? Potom přijďte na naše školení PPC reklamy, které jsme si pro Vás připravili jako jednu z produktových novinek letošního roku.
Jelikož forma PPC reklamy získává stále na oblibě, pořád se u našich zákazníků setkáváme s tím, že přesně neví, jak PPC kampaně fungují, případně co jim můžou přinést. Proto jsme se rozhodli nedělat pouze školení či workshop, ale ukázat Vám i některé případové studie, odprezentovat přesah PPC kampaní a odpovědět na Vaše dotazy.
VYBRAT TERMÍNPlatba za proklik
Největší výhodou je, že neplatíte za zobrazení reklamy, ale až za finální proklik.
Přesné měření 24/7
U kampaní můžete neustále každý den měřit jejich efektivnost.
Finanční flexibilita
Do kampaní můžete investovat kdykoliv se vám zachce.
Okamžitý nárůst návštěvnosti
Spuštěním kampaní získáte ihned nové návštěvníky na webu nebo e-shopu.
Rychlost vytvoření kampaní
Oproti off-line marketingu dokážeme nastavit kampaně velmi rychle. Klidně i v daný den, kdy nás poptáte.
Přesné cílení
PPC reklamu dokážeme přesně cílit na dané skupiny uživatelů. Např. pouze na muže ve věku od 34 do 55 let.