JAK NASDÍLET PŘÍSTUPY
K REKLAMNÍM ÚČTŮM

Google Analytics

  1. Přihlaste se do aplikace Google Analytics pomocí svého účtu.
  2. V levém panelu dole klikněte na ikonu ozubeného kolečka symbolizující správce.
  3. Ve sloupci Účet klikněte na možnost Správa přístupu k účtu.
  4. V seznamu Uživatelé účtu klikněte na tlačítko + a poté na možnost Přidat uživatele.
  5. Zadejte e-mailovou adresu účtu Google barth.media.agency@gmail.com.
  6. Abyste nás upozornili zprávou, vyberte možnost Upozornit nové uživatele e-mailem.
  7. Vyberte oprávnění Administrátor.
  8. Klikněte na možnost Přidat.

Google Ads

Pro přístup do vašeho účtu nám stačí zaslat pouze klientské 10místné číslo Google Ads účtu, které zjistíte v pravém horním rohu po přihlášení do aplikace. Následně požádáme o propojení účtů a vy získáte pozvánku do e-mailu a zobrazí se i v upozorněních vedle klientského čísla.

V administraci Google Ads kliknete následně na symbol klíče (nástroje a nastavení). Zvolíte možnost přístup k účtu, přejdete na záložku Správci a tam žádost schválíte.

Merchant Center – pouze pro e-shopy

  1. Přihlaste se ke svému účtu Merchant Center.
  2. Vpravo nahoře klikněte na ozubené kolečko a vyberte možnost Přístup k účtu.
  3. Klikněte na tlačítko Přidat uživatele.
  4. Zadejte e-mailovou adresu barth.media.agency@gmail.com.
  5. Klikněte na Přidat uživatele.
  6. Na další stránce vyberte možnost správce a všechny předvolby e-mailu daného uživatele.
  7. Klikněte na Přidat uživatele.

Google Tag Manager (GTM)

  1. Přihlaste se ke svému účtu GTM.
  2. Vyberte váš GTM kontejner a přejděte na záložku Správce.
  3. Vyberte Správa uživatelů.
  4. Klikněte modrou ikonu + a zvolte Přidat uživatele.
  5. Zadejte e-mailovou adresu barth.media.agency@gmail.com.
  6. Vyberte možnost správce.
  7. Klikněte na Pozvat.

Google Search Console (GSC)

  1. Přihlaste se ke svému účtu GSC.
  2. V levém horním rohu vyberte svoji webovou stránku.
  3. Po načtení rozhraní aplikace klikněte v levém sloupci dole na Nastavení.
  4. Zvolte Uživatelé a oprávnění.
  5. Vpravo nahoře klikněte na Přidat uživatele.
  6. Zadejte e-mailovou adresu barth.media.agency@gmail.com.
  7.  Oprávnění nastavte na Úplné.
  8. Klikněte na Přidat.

Seznam Sklik

  1. Přihlaste se do účtu Sklik.
  2. Vpravo nahoře klikněte na e-mail a zvolte Nastavení.
  3. V sekci Nabídnout přístup/požádat o přístup zvolte Nabídnout přístup.
  4. Zadejte e-mailovou adresu barth.media.agency@gmail.com.
  5. Vyberte práva Administrátor účtu.
  6. Klikněte na Odeslat žádost.

Zboží.cz

  1. Přihlaste se do účtu Zboží.cz.
  2. V levém panelu zvolte Nastavení.
  3. Přejděte na záložku Účty s přístupem k mému účtu.
  4. Vpravo nahoře zvolte Nabídnout přístup.
  5. Zadejte e-mailovou adresu barth.media.agency@gmail.com.
  6. Vyberte Zboží.cz a úroveň práv Zboží Správce.
  7. Klikněte na Nabídnout přístup.

Návod Firmy.cz

  1. V pravém horním rohu se přihlaste ke svému účtu Firmy.cz.
  2. V pravém horní rohu klikněte na svůj účet a následně na Moje firma.
  3. V pravém horním rohu rozklikněte nabídku menu kliknutím na svůj email. Poté klikněte na Nastavení účtu.
  4. Sjeďte dolů na Nastavení přístupů. Do volného pole vepište email barth.media.agency@gmail.com, zaklikněte danou firmu a klikněte na Pozvat.

Heureka

V případě zbožového srovnávače heureka.cz bohužel neexistuje funkce na sdílení přístupů k účtu. Pošlete nám prosím svůj login a heslo do e-mailu.

Návod založení Business Manageru pro Facebook

  1. Zobrazte si stránku business.facebook.com.
  2. Vpravo nahoře klikněte na Vytvořit účet.
  3. Pokud v zařízení nejste přihlášeni na svém Facebook profilu, bude po vás stránka vyžadovat e-mail a heslo. Použijte své běžné přihlašovací údaje k Facebook profilu, pod kterým máte založenou Vaši firemní stránku.
  4. Napište název společnosti a pokračujete na další stránku.
  5. Vyplňte své jméno a příjmení, pod kterým budete na Business manageru vystupovat, a napište svůj firemní e-mail – bude sloužit pro zasílání upozornění.
  6. První část máte za sebou. Teď už zbývá jen nahrát stránku. Vpravo nahoře klikněte na Nastavení firmy a z levé lišty vyberte Stránky.    
  7. Najeďte na Přidat nové stránky ► Přidat stránku a vepište název vaší existující stránky, nebo vložte její URL. Pokud jste správce stránky automaticky se vaše žádost o zaregistrování schválí a stránka bude hned načtena. 

Návod na přidání platební karty do Business Manageru

  1. Zobrazte si stránku business.facebook.com a přihlaste se se svým Facebookovým účtem.
  2. Přejděte do Nastavení firmy
  3. V levém sloupci vyberte Způsoby platby.
  4. Klikněte následně na Přidat způsob platby a přidejte svoji platební kartu.

Návod Facebook Business Manager – přidání partnera Reklamka

  1. Zobrazte si stránku business.facebook.com a přihlaste se se svým Facebookovým účtem.
  2. Přejděte do Nastavení firmy.
  3. V oddílu Uživatelé klikněte na Partneři.
  4. Klikněte na tlačítko + Přidat (Partner, s nímž se budou sdílet položky)
  5. Zadejte ID firmy partnera 2191021474504562 a klikněte na Další.
  6. V sekci Nové prostředí stránek zvolte v pravém sloupci Přístup k Facebooku.
  7. V sekci Klasické stránky zaklikněte danou stránku a v pravém sloupci Spravovat stránku a Zobrazit přehledy příjmů.
  8. V sekci Účty pro reklamu zaklikněte daný účet a v pravém sloupci Správa účtu pro reklamu.
  9. V sekci Instagram zaklikněte daný účet a v pravém sloupci Správa účtu pro reklamu.
  10. V sekci Pixely zaklikněte daný pixel a v pravém sloupci Správa pixelu.
  11. V dalším kroku zvolte BARTH Reklamka acts as an agency for my business.
  12. Následně potvrďte I accept.

Návod LinkedIn - přidání správce

  1. Na firemní stránce v pravém horním rohu vyberte možnost Administrativní nástroje.
  2. V sekci Nastavení vyberte Nastavit správce.
  3. Klikněte na + přidat správce.
  4. Osobu opět vyhledáte podle jména a příjmení. (Ondřej Jón).
  5. Ze seznamu vyberte požadovanou osobu, které chcete přidělit práva.
  6. Vyberte roli Super správce.
  7. Nezapomeňte kliknout na Uložit.

MÁTE ZÁJEM? KONTAKTUJTE NÁS