Some of the data collected by this provider is for the purposes of personalization and measuring advertising effectiveness.
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Some of the data collected by this provider is for the purposes of personalization and measuring advertising effectiveness.
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Zkratka SEO (Search Engine Optimization) v překladu znamená optimalizace pro vyhledávače.
Pokud zadáte do vyhledávače jakýkoliv výraz, zobrazí se vám většinou dva druhy výsledků: výsledky organického(neplaceného) vyhledávání a placená PPC reklama. Cílem SEO je docílit toho, aby se webová stránka zobrazovala mezi neplacenými výsledky vyhledávání na co nejvyšší možné pozici. Pozici si totiž nelze koupit, a proto musíte vyhledávače přesvědčit, že váš web nebo e-shop nabízí zajímavý obsah.
Každý vyhledávač má svůj vlastní vyhledávací algoritmus podle kterého jednotlivé výsledky seřazuje. Pokud je web zcela nový, tak si na dobré výsledky v organickém vyhledávání můžete počkat měsíce až roky, proto je nezbytně nutné se optimalizacím věnovat ihned od prvopočátku. V případě již déle spuštěného webu je potřeba se optimalizacím věnovat pravidelně, protože vyhledávací algoritmus a příliv nové konkurence neustále ovlivňuje vaše pozice ve vyhledávání.
Uděláme SEOaudit vašeho webu a na jeho základě doporučíme další kroky. Současně s tím provedeme analýzu klíčových slov, která odhalí všechny vyhledávací dotazy a udělá letmou představu o míře konkurence. Nezbytnou součástí těchto kroků je napojení webu na analytické nástroje (Google Analytics) a na monitorovací nástroje Search Console od Google a Webmaster od Seznamu, které pomáhají měřit návštěvnost a výkonnost vašeho webu ve vyhledávání a popřípadě zjistit problémy s indexací webu.
Na základě auditu a analýzy klíčových slov vám pomůžeme optimalizovat webové stránky, jak po technické (on-page a off-page faktory), tak i obsahové stránce. Současně s tím zaregistrujeme váš web do nejznámějších firemních katalogů a sociálních sítí. Díky všem těmto krokům získáte vyšší návštěvnost svého webu.
U nového webu doporučujeme nastavit i PPC reklamu, pomocí které vám můžeme zajistit první místo ve vyhledávačích, protože než se pomocí SEO dostanete na vyšší příčky v organickém vyhledávání, tak vám mohou uniknout potencionální zákazníci.