Some of the data collected by this provider is for the purposes of personalization and measuring advertising effectiveness.
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Some of the data collected by this provider is for the purposes of personalization and measuring advertising effectiveness.
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Seznamte se s ředitelem výroby a naším dlouholetým zaměstnancem.
Pepo, jsi ve firmě od samého začátku, takže toho dost pamatuješ. Jak se za tu dobu změnila výroba reklamy?
Pamatuji si ještě doby, kdy jsme se jmenovali BARTH – media a k výrobě reklamy měli na dílně jeden plotr a dva techniky. Dnes jsme úplně jiná společnost - s vlastními tiskovými stroji, laminátorem a dvěma plotry. Úměrně tomu rostl i náš tým techniků ve výrobě, který aktuálně čítá sedm kolegů včetně nesmrtelného Jindry Plačka, který je tu se mnou od začátku :).
Kolegové, kteří obsluhují tiskové stroje a plotry, technici, kteří instalují vše co vyrobíme. Lepením samolepek počínaje a montáží bannerů a desek konče. Samozřejmě jsme tu ještě já s produkčními Danou a Jitkou, a vše se snažíme naplánovat a zkoordinovat. Mám štěstí na kolegy, kteří jsou opravdu perfektní tým a bez nich bychom nemohli růst, tak jak se nám to zatím daří. Přesto stále hledáme nové posily (na aktuálně volné pozice se podívejte zde).
Co obnáší práce pod tvým vedením?
Práce na čerstvém vzduchu i v dílně, rukama i hlavou a někdy taky pár hodin za volantem. Dnes už působíme nejen v Pardubicích, ale po celé České republice.
Jaké jsou kapacity výrobního oddělení a vašich „peklostrojů“?
Naše kapacity, co se týče tisku, odpovídají dvěma tiskovým strojům, které někdy jedou 24 hodin denně.
Zatím zvládáme uspokojit požadavky našich zákazníků ve velmi krátké době, ale do budoucna plánujeme ještě vybavení posílit o další “peklostroje“ :)
Co všechno tyto stroje a tvoji lidé dokážete vyrobit?
Kromě klasiky, což jsou polepy aut či autobusů, jsme již polepovali snad úplně všechno... Vodní skútry, lodě, letadla, motorky, kola, přilby, hudební nástroje, a nebo třeba laše kalendářů.
Je v tomto segmentu nějaká „trendovka“?
V současné době jsou největším hitem fototapety, se kterými dokážeme i obyčejný interiér proměnit ve velmi útulné místo.
Proč je o fototapety takový zájem?
Největší výhodou je, že vyrobíme fototapetu z jakýchkoli klientem dodaných podkladů, tedy pokud jsou v dostatečné kvalitě nebo naši grafici připraví jedinečný design. Velkou předností námi používaných materiálů je, že se jedná v podstatě o samolepky a tudíž odpadá nepopulární natírání tapet a zdí lepidlem. Například v provedení s matným laminem je výsledný efekt v interiéru opravdu moc pěkný. Při použití fototapet v interiéru odpadá příprava interiéru a jeho následné mytí oproti klasickému malování.
Skáče do bazénu, griluje a užívá si čas se svou životní partnerkou Jančou a svými 12letými dvojčaty.
Josef Morkes
ředitel výroby a relizace