Otevření nové výrobní linky pro společnost Recycling

REFERENCE ZÁKAZNÍKA

"Dovolte mi, abych touto cestou poděkoval společnosti BARTH Reklamka za spolupráci. Dne 18.6. 2021 naše společnost Recycling - kovové odpady a.s. pořádala velkolepou akci ku příležitosti zahájení provozu nového zařízení na ekologickou likvidaci autovraků ve Vysokém Mýtě. Jsme největší zpracovatel autovraků v ČR a na tuto výjimečnou akci jsme pozvali více než 350 hostů. Celý tým z Barthu se ukázal jako spolehlivý a profesionální partner, který byl maximálně flexibilní a vždy nalezl možné řešení. Vážíme si Vašeho plného nasazení i mimo pracovní hodiny jak v rámci příprav, tak během celé akce. Stali jste se zárukou úspěšného dne a spokojenosti našich hostů. Děkujeme."

David Pešek, Recycling - kovové odpady a.s.

SLAVNOSTNÍ SPUŠTĚNÍ NOVÉHO PROVOZU A AKCE PRO ZAMĚSTNANCE V JEDEN DEN? ANO!

Pouhých 28 pracovních dnů dělilo první schůzku se zástupci našeho klienta a samotnou akcí. Jelikož zákazník je nováčkem, co se týká pořádání takovéto akce, měl do první schůzky hlavní myšlenku: "Akci si zařídíme kompletně sami." V danou chvíli věděli, že catering mají zařízený po vlastní ose a sami mají dostatek lidí, aby vše zvládli připravit a mohli se postarat o příchozí hosty apod. První úvahy o tom, zda využít naši agenturu, vznikly v době, kdy jsme se jich zeptali: "a to budou i vaši zaměstnanci odnášet špinavé nádobí?" Nebo "to Vaši zaměstnanci budou kontrolovat i stav mobilních záchodků a nebude jim líto, že si akci neužijí?“ Zde se poprvé začala uvažovat, že další ruce a nápady budou potřeba.

zig_zag_reccycling_1120x450px_1.jpg

JAK TO CELÉ UCHOPIT?

Zadání bylo docela složité - na 32.000 m2 plochy pro ekologické zpracování odpadu skloubit slavnostní spuštění nové linky na likvidaci autovraků a firemní párty pro zaměstnance - celkem 400 lidí. Finální rozhodnutí znělo: od 10:00 do 14:00 představení pro významné hosty a partnery, poté firemní zábava pro zaměstnance do pozdních večerních hodin. A samozřejmě nenásilnou formou zútulnit venkovní areál. Proto jsme se také věnovali grafickým přípravám od označení parkování, po informativní cedule o úspěších společnosti na hlavních průchodech v areálu, vlajky atd. 
 

zig_zag_reccycling_1120x450px_2.jpg

CO VŠE JSME ZAJIŠŤOVALI?

Jelikož samotná akce musela být připravena od rána, vyrazil náš tým na místo konání akce o den dřív, aby nebezpečná místa oplotil zábranami a tím udržel návštěvníky akce pouze na místech k tomu určených. Stavěli jsme párty stany (pro potřeby uvítání hostů, testování na COVID – 19, organizaci parkování, pro zmrzlinu a dezerty), zajišťovali elektroinstalaci, POS materiály jako jsou roll upy, muší křídla, vlajky, instalace velkoplošné obrazovky, bannery, mobilní toalety, dezinfekční stojany. Protože pár dní před akcí se změnila předpověď počasí a zjistili jsme, že zaměstnanci nevyužijí přichystané firemní svetry, ale jen košile, přichystali jsme i rozprašovače vody a slunečníky z důvodu vysokých teplot. Zapomenout nesmíme na sezení pro hosty – jelikož akce byla ve společnosti, která se zabývá odpady, snažili jsme se být co nejvíce ekologičtější. Proto i sezení bylo přírodní, z palet. Vše skvěle doladily detaily jako potištěné kelímky na limonádu, zmrzlinu , kávu, mlíčka a cukry ke kávě.

zig_zag_reccycling_1120x450px_3.jpg

JAK TO CELÉ DOPADLO?

Akce byla pro náš tým velice náročná díky 30 stupňovým horkům a délce trvání 16 hodin. Vše nám ale ulehčovala skutečnost, že se se zástupci firmy Recycling - kovové odpady a.s. skvěle komunikovalo a před akcí jsme si stihli vyladit očekávání obou stran. Kvalitně připravené prostředí a zaměstnanci firmy, kteří byli ochotni s čímkoliv pomoci,  bylo obrovské plus pro hladký průběh celé akce.

zig_zag_reccycling_1120x450px_4.jpg

A ZÁVĚREČNÉ HODNOCENÍ?

Největší pochvalou pro nás není jen to, že za pár dní nám přišlo poděkování od osoby zodpovědné za konání akce, ale především to, že v průběhu dne majitel společnosti na nás ukázal ,,zvednutý palec“ – někdy stačí gesto pochvaly a nejsou k tomu potřeba žádná slova. Tím jsme si na konci dne mohli opět potvrdit, že se naplnilo naše motto, které říkáme našim zákazníkům: jen si sedněte a bavte hosty, vše ostatní nechte na nás 😊

PROHLÉDNĚTE SI CELOU AKCI

CHCETE TAKÉ NEZAPOMENUTELNÝ EVENT?

Kontaktujte našeho obchodního ředitele

Pavel Formánek

obchodní ředitel

Pavel Formánek