Some of the data collected by this provider is for the purposes of personalization and measuring advertising effectiveness.
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Some of the data collected by this provider is for the purposes of personalization and measuring advertising effectiveness.
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Společnost Recycling - kovové odpady a.s. vznikla v roce 1996 v Chotěboři. Jedná se o rodinnou českou firmu, která se od svého založení zaměřuje na nakládání s odpady. Za více než 20 let své existence vybudovala společnost více než dvě desítky provozoven po celé ČR, ve kterých zaměstnává zhruba 120 zaměstnanců.
"Dovolte mi, abych touto cestou poděkoval společnosti BARTH Reklamka za spolupráci. Dne 18.6. 2021 naše společnost Recycling - kovové odpady a.s. pořádala velkolepou akci ku příležitosti zahájení provozu nového zařízení na ekologickou likvidaci autovraků ve Vysokém Mýtě. Jsme největší zpracovatel autovraků v ČR a na tuto výjimečnou akci jsme pozvali více než 350 hostů. Celý tým z Barthu se ukázal jako spolehlivý a profesionální partner, který byl maximálně flexibilní a vždy nalezl možné řešení. Vážíme si Vašeho plného nasazení i mimo pracovní hodiny jak v rámci příprav, tak během celé akce. Stali jste se zárukou úspěšného dne a spokojenosti našich hostů. Děkujeme."
David Pešek, Recycling - kovové odpady a.s.
Pouhých 28 pracovních dnů dělilo první schůzku se zástupci našeho klienta a samotnou akcí. Jelikož zákazník je nováčkem, co se týká pořádání takovéto akce, měl do první schůzky hlavní myšlenku: "Akci si zařídíme kompletně sami." V danou chvíli věděli, že catering mají zařízený po vlastní ose a sami mají dostatek lidí, aby vše zvládli připravit a mohli se postarat o příchozí hosty apod. První úvahy o tom, zda využít naši agenturu, vznikly v době, kdy jsme se jich zeptali: "a to budou i vaši zaměstnanci odnášet špinavé nádobí?" Nebo "to Vaši zaměstnanci budou kontrolovat i stav mobilních záchodků a nebude jim líto, že si akci neužijí?“ Zde se poprvé začala uvažovat, že další ruce a nápady budou potřeba.
Zadání bylo docela složité - na 32.000 m2 plochy pro ekologické zpracování odpadu skloubit slavnostní spuštění nové linky na likvidaci autovraků a firemní párty pro zaměstnance - celkem 400 lidí. Finální rozhodnutí znělo: od 10:00 do 14:00 představení pro významné hosty a partnery, poté firemní zábava pro zaměstnance do pozdních večerních hodin. A samozřejmě nenásilnou formou zútulnit venkovní areál. Proto jsme se také věnovali grafickým přípravám od označení parkování, po informativní cedule o úspěších společnosti na hlavních průchodech v areálu, vlajky atd.
Jelikož samotná akce musela být připravena od rána, vyrazil náš tým na místo konání akce o den dřív, aby nebezpečná místa oplotil zábranami a tím udržel návštěvníky akce pouze na místech k tomu určených. Stavěli jsme párty stany (pro potřeby uvítání hostů, testování na COVID – 19, organizaci parkování, pro zmrzlinu a dezerty), zajišťovali elektroinstalaci, POS materiály jako jsou roll upy, muší křídla, vlajky, instalace velkoplošné obrazovky, bannery, mobilní toalety, dezinfekční stojany. Protože pár dní před akcí se změnila předpověď počasí a zjistili jsme, že zaměstnanci nevyužijí přichystané firemní svetry, ale jen košile, přichystali jsme i rozprašovače vody a slunečníky z důvodu vysokých teplot. Zapomenout nesmíme na sezení pro hosty – jelikož akce byla ve společnosti, která se zabývá odpady, snažili jsme se být co nejvíce ekologičtější. Proto i sezení bylo přírodní, z palet. Vše skvěle doladily detaily jako potištěné kelímky na limonádu, zmrzlinu , kávu, mlíčka a cukry ke kávě.
Akce byla pro náš tým velice náročná díky 30 stupňovým horkům a délce trvání 16 hodin. Vše nám ale ulehčovala skutečnost, že se se zástupci firmy Recycling - kovové odpady a.s. skvěle komunikovalo a před akcí jsme si stihli vyladit očekávání obou stran. Kvalitně připravené prostředí a zaměstnanci firmy, kteří byli ochotni s čímkoliv pomoci, bylo obrovské plus pro hladký průběh celé akce.
Největší pochvalou pro nás není jen to, že za pár dní nám přišlo poděkování od osoby zodpovědné za konání akce, ale především to, že v průběhu dne majitel společnosti na nás ukázal ,,zvednutý palec“ – někdy stačí gesto pochvaly a nejsou k tomu potřeba žádná slova. Tím jsme si na konci dne mohli opět potvrdit, že se naplnilo naše motto, které říkáme našim zákazníkům: jen si sedněte a bavte hosty, vše ostatní nechte na nás 😊
Pavel Formánek
obchodní ředitel