Some of the data collected by this provider is for the purposes of personalization and measuring advertising effectiveness.
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Some of the data collected by this provider is for the purposes of personalization and measuring advertising effectiveness.
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Společnost Panasonic Automotive Systems Czech, s. r. o. (PASCZ) patří do evropské skupiny Panasonic Automotive Systems Europe, která dodává audiotechniku pro světově proslulé automobilky VW, Toyota, Audi, Honda, Suzuki, Porsche a BMW. Co se týče produkce místní pardubické továrny, ročně továrna vyrobí přibližně 1.800.000 kusů autorádií, takže je klidně možné, že váš automobil je vybaven právě jedním z produktů místní výroby.
Naše prozatím poslední spolupráce se společností Panasonic Automotive Systems Czech, s. r. o. vznikla na základě poptávky po bezpečnostních prvcích do logistické haly v Pardubicích. V minulosti jsme pak pro firmu zabezpečili také reklamní plochy, a to konkrétně formou velkoformátových billboardů, osvětlených venkovních panelů a v neposlední řadě také formou decentních polepů firemních vozů.
Při realizaci našich projektů ve společnosti Panasonic Automotive Systems Czech, s.r.o. je pro nás důležitý profesionální přístup. Proto jsme oslovili společnost BARTH Reklamka a.s. Vzájemná spolupráce trvá již více než 2 roky a s výsledkem jejich práce jsme byli vždy spokojeni. Vyzdvihujeme jejich kreativitu, proaktivní a vstřícný přístup.
Josef Štulajter HSE, BOZP
Jednoduché bezpečnostní prvky lze rozdělit na preventivní a na takové, které fakticky chrání pracovníky, příslušné vybavení i majetek společnosti. Jsme proto rádi, že jsme mohli využít své stávající znalosti a prostřednictvím bezpečnostních prvků proměnit nebezpečné zóny na bezpečné.
Pokud je na pracovišti vše přehledně uspořádané a jsou dodrženy bezpečnostní normy, dochází k minimalizaci rizika střetů a dalších nepříjemností, které jsou potenciálně nebezpečné pro zdraví osob i škody na majetku. Bezpečnostní prvky na pracovištích, jako je právě například logistická hala, mají tedy rozhodně svůj význam.
Podlahové samolepky jsou skvělým bezpečnostním i navigačním prvkem pro bezpečný pohyb na pracovišti a podporují plynulý chod v rámci celého logistického řetězce. Veškeré samolepky umístěné v hale jsme opatřili speciální laminací, která je odolná proti poškrábání a praktická pro těžce namáhané prostory.
Wall grip samolepky s matnou laminací jsou ideální formou polepu pro jednoduchou grafiku, kterou jsme rozmístili po celých prostorách logistické haly přesně tam, kde to bylo potřeba.
Samolepky nevyžadují žádnou složitou přípravu a jejich instalace je jednoduchá, plně funkční a splňuje svůj účel na jedničku.
Dibond je materiál, který je poměrně variabilní a nachází široké využití v oblasti reklamní tvorby, kde je skvělým parťákem pro výrobu i realizaci outdoor i indoor reklamy. Své uplatnění tak nachází jak ve vnitřních, tak venkovních prostorách a my jsme jej tentokrát využili „na oba způsoby“.
Výhody materiálu dibond:
• vysoká odolnost vůči vnějším vlivům
(UV záření, koroze, nárazy,…)
• nízká hmotnost
• stabilita materiálu
• tuhost
Jakub Vágner
reklamní poradce